kurang?

salam muhibbah, for bloggers and all my fans,  means followers. Eventhought have a little of fans. (mood sedih.. huu)

Perasan atau tidak, saya sudah lama tidak muncul di ruangan ini buat sekian kalinya. Saya juga tidak tahu mengapa dan kenapa? *erk.. sama je kot..* Tapi mungkin jua kerana...

1) saya  malas ! ini memang penyakit saya sejak azali. nak ubah? huh, jangan harap ! hee..

2) tiada ilham.. kau ilhamku, izinkan ku mencuri bayangan wajahmu.. *mood nyanyi. lagu "kau ilhamku".. fuh! emosi..)

teettttt!!!!!!!!!

stop to talk about this.. hmm..

saya rasa sedih.. kamu, kamu rasa tak apa yang saya rasa ni? sekarang ni, alhamdulillah saya sudah berada di tempat baru. cuba berhijrah tuk tuntutan qalbu. mungkin ingin menjadi seorang yang baru lagi. meski hati ini payah berkali-kali. anda ingin bantu saya?

ALLAH.. sedang saya bergelak ketawa bersama-sama sahabat saya malam tadi. Popp !! tiba2 saya bagaikan dapat notification dari Allah.. sebuah persoalan telah timbul di benak saya. dan saya telah memikirkannya berkali-kali, hatta berjuta-juta.

 "apakah nilai perilaku ku hari ini?"

tentatif ku hari ini :

1) bengkel kerja di tadika.
2) bengkel lagi..
3) makan..
4) bengkel lagi..

kekurangan yang dapat ku rasa :
1) tak solat Dhuha
2) qiam lambat
3) solat asar lambat
4) subuh tak berjemaah..

Allah.. apa nilainya? aktivitiku hanya sedikit cuma. tetapi kekurangan amalnya berganda-ganda. apakah aku layak diterima?

so, what the important is saya perlu kuat ! saya perlu kuat ! *bersemangat gilerr.. ops! *
apapun, saya ingin jadi insan yang baru. dengan harapan ingin mentarbiah insan2 yang perlu. namun iman saya perlu padu. agar Allah tidak memandang sepi padaku.

doakan saya ye.. *penuh berharap ni.. huu*

Comments

Popular Posts