Bahagia

Alhamdulillah..
Tsumma wa Syukurillah..

Setelah berminggu-minggu hati celaru memikirkan itu, melarikan diri dari kusut dan ragu, akhirnya, alhamdulillah.. kesempitan itu dibuang, malahan digantikan pula dengan keterbukaan yang tak terkira.

Hadir insan demi insan yang berjaya membuatkan diri bermuhasabah kembali. Terkadang, tika diri berseorangan, di situlah kita mengenal makna sebuah perjuangan. Dalam melepaskan mahupun mengekalkan.

Kusut itu sudah digantikan dengan kebahagiaan.

Ya, aku bahagia. Hanya dia dan Dia yang tahu betapa bahagianya diriku.

Namun di satu sudut, aku amat berharap seorang insan yang lain itu mampu menemui kembali hala tuju. Semoga berbahagia.

Comments

Post a Comment

saya menantikan ulasan yang mampu menggetarkan hati saya.
bukan hanya mampu membuatkan saya bangga.
saya nantikan itu !

Popular Posts